MODELKERING FORMULIER Datum __ GEGEVENS EIGENAAR __ GEGEVENS MODEL Modelnaam Modeltype MotorvliegtuigMotorzweverHelikopterDroneZwever Motortype Elektro2-takt4-taktGeen Status model NieuwGebruiktHersteldGemodificeerd Aantal cellen (0-12) Propellermaat (0x0) inch Hoofdrotor diameter (0-150) cm __ TECHNISCHE KEURING De baancommissaris/instructeur controleert op basis van richtlijnen, zijn kennis en ervaring of het model voldoet aan de eisen voor een veilige vluchtuitvoering. Uitgangspunt is hierbij de KNVvL Handleiding Keuring van Modelvliegtuigen en de EU normen. (CE & RDW exploitantnummer) Opmerkingen technische keuring Geen Technische keuring Niet AkkoordAkkoordNiet afgerond __ GELUIDSKEURING Het vliegtuig wordt met de neus in de windrichting op 1 meter hoogte van de grond gehouden. De motor dient vol vermogen te draaien en vervolgens wordt elke 90 graden rondom het vliegtuig het geluid op 7 meter afstand gemeten. Het gemiddelde van deze metingen moet onder de geluidsnorm vallen: 2-takt methanol max. 80 dB(A) 2-takt benzine max. 85 dB(A) 4-takt/elektro max. 85 dB(A Windsnelheid (0-30) m/s (max.5 m/sec) Geluidmeting gemiddeld* (0-120) dB(A) Opmerkingen geluidskeuring Geen Geluidskeuring Niet AkkoordAkkoordNiet afgerond __ KEURING AFRONDEN Foto model met eigenaar (max. 10mb type: jpg, jpeg, bmp, png) Gekeurd door: (meerdere selecties mogelijk!) Constant VersteegErnö DobronyiGeorge WilhelmHans WettersHein MankMartijn van DoesburgWalter HogervorstWillem Groeneveld Kopie verzenden naar: Het model is goed gekeurd en voorzien van een keuring-sticker NeeJaJa, Geen sticker Het bovenstaande formulier is door beide partijen zonder voorbehoud naar waarheid in gevuld. Δ